Termeni şi condiţii


Vă mulțumim că ați ales să cumpărați produse de pe pagina noastră de internet. Sperăm ca produsele pe care le găsiți la noi o să vă delecteze și o să se ridice la toate așteptările Dvs.

Costul transportului la o comandă sub 399,99 Ron costă fix 20,00 Ron (TVA inclus).
Mai multe informații despre taxa de livrare și transport:
Livrarea produselor este asigurată prin curier DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A (DPD)
Livrarea produselor este asigurată în termen de 1-7 zile lucrătoare. Comenzile primite în weekend sunt expediate Luni.*
*Comenziile preluate Vineri după ora 13:00, vor fi expediate numai Luni.
*În cazul unei Forțe Majore (ex. Condiții Meteo, Evenimente Naționale, Acces Restrictionat în Adresa de Livrare, Accident pe drum), livrarea poate întârzia!
Nu se percepe taxa pentru rambursul baniilor.
De la data 01.06.2021. fiecare colet pe care expediem conține serviciul Deschidere colet / verificare colet (pentru cumpărătorul acest serviciu este gratuit, nu plătește în plus nimic!). Acest serviciu este disponibil pentru toate produsele care au afișat acest beneficiu în pagina și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice. Cum funcționează acest serviciu? În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu îți ofera doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul. Mai multe informații despre livrare găsiți în meniul ”Livrare și Contact”.

Returnarea produs(e):
Costurile la produsele care vor fi returnat, indiferent ce motiv (cu excepția de un eșec făcut de site-ul nostru, de exemplu: livrat pentru un client un alt produs care a fost comandat; sau dacă produsele pe care lea-ți comandat ajung la Dvs cu defecțiuni - mai jos găsiți explicație în submeniul ”ALT” ) vor fi suportate exclusiv de către cumpărător. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Dacă clientul a ridicat coletul cu serviciul inclus ”verificare colet/deschiderea coletului la livrare” de la agentul courierului și produsul/produselor a fost deterioat, ciobit/spart și după asta apoi face o plângere/reclamația nu acceptăm și nu luăm în considerare! Vă rugăm verificați conținutul pachetului și starea produselor.
Dacă clientul a ridicat coletul cu serviciul inclus ”verificare colet/deschiderea coletului la livrare” de la agentul courierului și produsul a avut un defect prin fabricație atunci clientul trebuie să scrie un e-mail cu pozele incluse pe următorul adresa de e-mail: tunverai@gmail.com. Noi verificăm situația și înlocuim produsul fără costuri suplimentare (explicație: ce inseamnă defect prin fabricație: dacă produsul nu se poate folosi în mod corespunzător, de exemplu:
- dacă toartă prindere lipsește prin ceaun sau nu este agățat corespunzător pe ceaun și nu se poate folosi cu trepied în mod corespunzător.
- dacă suprafață de gătire (și exteriorul) a unui vas din fontă emailată nu este acoperită corespunzător.
- dacă de exemplu dispozitivul din fontă pentru pregătirea sărățele nu se închide corect și din cauza asta mâncarea nu vor fi gătite corect.
- dacă capacul unui vas nu se închide bine (are minim 5mm spațiu între oală/cratiță/tigaie și capac).
Mai multe informații la ”Garanție”
Ce nu sunt defecțiuni prin fabricație? De exemplu:
- dacă interiorul/exteriorul unui vas din fontă natur (neemailată) a fost șlefuit de exemplu cu polizor unghiular (flex). Dacă vedeți astfel de indicii, înseamnă că materialul rămas a fost îndepărtat
, pentru motiv că suprafață să fie netedă și nu să fie brută. În acest situație nu înseamnă că produsul este în stare inutilizabil! Produsul poate fi folosit fără problemă ).
Returul se face cu etichetele (cuție originale dacă a fost) inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
În temeiul prevederilor legale în vigoare, beneficiați de dreptul de retragere din Contractul încheiat cu Vânzătorul. Dreptul de retragere reprezintă posibilitatea Dvs. de a returna Produsele achiziționate prin Comanda în termen de 14 zile calendaristice de la achiziționarea acestora (deci 1. zi începe de la ziua pe care intră în posesia fizică a produsului). Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator (cumpărător).
Livrarea produsului returnat trebuie efectuată prin curier rapid DPD (Firma ”DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA”).
Livrarea trebuie efectuată la adresa companiei nostru (România, Harghita, Odorheiu-Secuiesc 535600, Str. Beclean Nr. 164.).
Alte informații importante:
Nu acceptăm returnări prin intermediul Poștei Române! Numai prin courierat rapid DPD.
Nu acceptăm produse care sunt crăpat, rupt, care prezintă modificări fizice sau a fost folosit sau folosit necorespunzător! Dacă apare o problemă din cele menționate atunci refuzăm coletul Dvs. Vă rugăm să ambalați produsul corespunzător ca să nu fie probleme ulterior!
Clientul trebuie să transmită informație spre vânzător în e-mail despre care produs(e) vor fi returnat(e).
Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat (email și factură) coletul va fi refuzată.
Dacă clientul a primit de la noi produse în cadou (deci a costat 0,00 lei) lângă produsul cumpărat, atunci trebuie să returnează și produsele pe care a primit în cadou. Dacă clientul nu respectă aceste condiții coletul nu vor fi preluat și vor fi refuzat.
În cazul Returului în 14 de zile, costul de transport nu se returnează!
Pentru produsele care nu pot fi returnate în termen de 14 de zile calendaristice păstram banilor Dvs.
Bine de știut: returnarea suportă clientul și în situațiile dacă sunt probleme de garanție! Mai multe info despre condiții de garanție găsiți în submeniul ”termen și condiții”.
Pe AWB (nr. document al courierului) expeditorul (Dvs.) trebuie să fie același persoană pe care a plasat comandă.
Pentru orice caz de returnare a produselor ce fac obiectul contractului, cumpărătorul se obligă să asigure returnarea și împachetarea corespunzatoare a fiecărui produs astfel încăt produsul să nu suporte nici o deteriorare în timpul transportului până la primirea de către vânzator. În cazul în care la returnarea produselor se constata deteriorarea produselor sau lipsa vreunei componente vânzătorul este îndreptățit să refuze coletul acestora și cumpărătorul fiind obligat la achitarea contravalorii acestora.
După cumpărătorului a returnat produsul cu succes spre vânzător, vânzătorul trimite înapoi suma rambursului în maxim 7 zile calendaristice prin transfer bancar în contul (IBAN) cumpărătorului.
Nr. cont bancar (IBAN) al Dvs. trebuie să transmiteți în e-mail la următorul adresa de e-mail: tunverai@gmail.com .
Dacă comandă a fost plătită online prin aplicația ”EuPlătesc”, atunci clientul nu trebuie să transmită IBAN-ul.
Bine de știut! Produsele care au fost preluate personal din depozitul nostru nu poate fi returnat!

Alt:
Dacă produsele pe care lea-ți comandat ajung la Dvs cu defecțiuni precum (cu serviciul inclus deschidere colet la livrare/verificare colet):

  • repere rupte, lovite,
  • oglindă/sticlă spartă sau ciobită
  • elemente defecte

atunci refuzati coletul și menționați pentru agentul (angajatul lui courier) ca să scrie un comentariu în scanner că produsul este spart/ciobit/lovit și etc. După asta vom contacta Dvs. prin telefon/email și incercăm să rezolvăm problema în cât mai curând.
De la data 01.06.2021. fiecare colet pe care expediem conține serviciul Deschidere colet/Verificare colet
(pentru cumpărătorul acest serviciu este gratuit, nu plătește în plus nimic!). Vă rugăm deschideți coletul în fața agentului (angajatul de la courier) ca să verificați starea produselor. Dacă nu vedeți defecțiuni, rupere și etc. din cauza transportului atunci preluați coletul.
Dacă ați preluat coletul de la agentul curierului și a fost inclus serviciul ”deschidere colet la livrare/verificare colet" nu acceptăm reclamații ultieriori (de exemplu în situația când produsul a fost ciobit, rupt, spart și etc.).
Dacă produsul ajung la Dvs. spart, rupt, ciobit și etc. cu serviciul inclus Deschidere colet/verificare colet (dar nu ați preluat coletul), atunci refuzați coletul și menționați pentru agentul (angajatul lui courier) ca să scrie un comentariu în scanner că produsul este spart/ciobit/lovit și etc. După asta vom contacta Dvs. prin telefon/email și incercăm să rezolvăm problema în cât mai curând.
În cazul coletelor nepreluate de la curier:
Lansarea comenzii generează automat obligația dumneavoastră de plată. Comandați produsele dorite doar dacă sunteți în măsură de a plăti coletul curierului la primire! În cazul coletelor nepreluate de la curier, efectuăm retrimiterea acestora (sau o nouă comandă, cu diferit(e) produs(e)), din nou , la cerere, doar dacă valoarea coletului a fost virată prin transfer bancar, în avans (sau plătit online prin EuPlătesc).

Garanție:
Termenul de garanție comercială pentru produsele vândute de MRFOC.RO este de:
- 6 luni (pentru persoane juridice 3 luni!) pentru ustensile şi instrumentele de gătit (ex: polonice, spatule, decojitoare, cuțite și etc.)
- 2 ani (pentru persoane juridice 1 ani!) pentru vase de gătit, oale, grătare, sobe/cazane. Aceste articole sunt de la brandurile Perfect Home, Royalty Line, Lava, Grill Chef, Heinner, FM Premium, BIOL, Landmann, TM, Plamen și etc..
1.1 Termenul de garanție curge de la data vânzarii produsului și numai prin prezentarea prezentului Certificat de Garanție (dacă este), nr. comandă și a bonului (în situația asta courierul emită chitanță) fiscal în original/sau scanat.
1.2 Garanția nu este valabilă în situație următoare:
- pentru produsele pe care le-ați primiti în cadou (sunt situații când punem niște cadouri (fără contracost) lângă comandă) de la noi.
- ruginirea produselor din fontă neemailată, emailată, oțel cromat (grilaj la produse FM PREMIUM, GRILL HOUSE și etc), fier, oţel (de exemplu grătare; sobe/cazane, suport pentru ceaun și etc.) în cazul nerespectării instrucțiunilor; Citiți instrucțiunile aflate în descrierea produsului și pe ambalajele produselor.
- utilizarea produsului în scopuri comerciale sau utilizarea excesivă a acestora (abuzul)
- deficiențele cauzate de manipulări neglijente sau accidente (ex: zgârieturi, spărturi, ciobiri, arsuri, îndoirea sau ciobirea lamelor și etc)
- deficiențele de ordin estetic (ex: decolorare, pătare, efect curcubeu) sau cauzate de încălzirea excesivă *
- valva, supapă și garnitură oalelor de presiune - De exemplu de la brandul Royalty Line și Perfect Home
- defectele de email (șmalț) - de exemplu la ceaune/oale/tigăi din fontă care sunt acoperite cu email, sau defectele de vopsea la sobe/cazane, focare, suporturi de ceaun și etc.
- stratul ceramic sau invelis marmură sau non-adeziv al vaselor anti-aderente. În funcție de tipul de gătit sau temperatura folosită la gătit, aceste vase își pot pierde treptat calitățile non-adezive.
-*Utilizarea vasului de inox (oțel inoxidabil; de la producători Arian Gastro, Perfect Home, Royalty Line și etc.) poate duce la apariția petelor, urmelor de culoare brună, aceste colorări maronii nu sunt considerate defect și nu depreciază calitatea vasului de inox, precum nici nu afectează uzabilitatea vasului. Astfel, vasul de inox trebuie folosit doar pe ochiul cu flacăra corespunzătoare ca mărime al aragazului , evitând astfel ca flăcările prea mari să se prelingă în sus, peste părțile laterale ale vasului , astfel se evită deteriorarea vasului și majoritatea colorărilor.

1.3 Garanția nu dă dreptul la despagubiri, altele decât valoarea produsului propriu-zis!
1.4 Garanția este valabilă numai pe teritoriul României
1.5 Nu se asigură garanție pentru produsele deteriorate din cauza nerespectării instrucțiunilor de utilizare, întreținere și manipulare prezentate la secțiunea “Descriere” a fiecărui produs. Mai detaliat:

Următoarele cazuri duc la pierderea garanției:

  • defecțiuni apărute prin nerespectarea instrucțiunilor de utilizare (de exemplu șocuri mecanice, lovituri și etc.)
  • produsul a fost demontat și s-a umblat în interiorul lui
  • modificari aduse sistemelor de copiat
  • lovituri, crapături sau alte urme de șocuri mecanice
  • sisteme ce prezintă urme de contact cu lichide

În cazul în care produsul are defecte prin fabricație acesta va fi înlocuit gratuit cu unul conform, dacă în termen de 2 ore șesizările a fost semnalate spre noi după preluarea coletului. Șesizările asteptăm în e-mail.
Dacă ați depășit acest 2 ore, Dvs trebuie să suportați transportul (returul) dus-întors.

Returnarea suportă clientul și în situațiile dacă sunt probleme de garanție! Mai multe informații despre returnarea produselor găsiți în submeniul ”politică de returnare”.

Garanția este valabilă numai pentru următoare probleme:
- Deformare (De exemplu: ceaune, grătare pe lemne și cărbuni, oale, crătițe și alte vase. Nu contează materialul și marca).
- Sudare (De exemplu: grătare pe lemne și cărbuni. Nu contează materialul și marca): Garanția acoperă sudura efectuată pe produs, de exemplu dacă sudura se desprinde de materialul grătarului, în cazul temperaturii ridicate.
- Electronică
- Sau în cazul (acest paragraf a fost scris o dată mai sus) în care produsul primit este nefuncțional sau are defecte prin fabricarea acesta va fi înlocuit gratuit cu unul conform, dacă în termen de 24 ore șesizările a fost semnalate spre noi după preluarea coletului. Dacă ați depășit acest 24 ore, Dvs trebuie să suportați transportul (returul) dus-întors

Mai multe info despre Termen și Condiții:

Acest document stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a paginii de internet noastre și condițiile de achiziţionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestei pagini de internet (denumit în continuare "Termenii și Condițiile").

Politica de retur (Returnare produs), Politica de confidențialitate, precum și orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, și / sau care sunt în legătură cu utilizarea paginii de internet fac parte din Termeni și Condiții. Prin acceptarea Termenilor și a Condiţiilor, vă exprimați acordul și acceptați și Politica de retur, Politica de confidențialitate, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document.

Titularul paginii de internet al nostru și Vânzătorul tuturor produselor și serviciilor comercializate prin intermediul paginii de internet este MRFOC.RO (denumirea legală firmei: TÜNVERAI TECH SRL), având sediul social in ODORHEIU-SECUIESC (535600), JUD. HARGHITA, STR. BECLEAN NR. 164, număr de înregistrare la Registrul Comertului J19/218/2018, cod unic de identificare RO39286740

Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, sunteți obligat să părăsiți imediat pagina de internet MRFOC.RO şi să nu utilizați niciuna din serviciile oferite prin intermediul acestei pagini de internet.

Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile înainte de a utiliza acest site web și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia.

Titularul acestei pagini de internet este societatea cu denumirea legală TÜNVERAI TECH SRL își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condiţiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condiţiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe această pagină de internet. Astfel, vă rugăm să verificați secțiunea aferentă Termenilor si Condiţiilor, înainte de fiecare comandă, pentru că este posibil să fi intervenit modificări de la ultima vizită.

Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termeni și Condiții vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail tunverai@gmail.com

Definiții:

Utilizator – orice persoană care accesează și / sau vizitează pagina de internet

Cumpărătorul - orice persoană fizică sau juridică care, prin plasarea și înregistrarea unei comenzi: on-line pe această pagină de internet sau având, potrivit legii, calitatea de consumator.

Comanda on-line - solicitarea online transmisă de către Cumpărător, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare și plasarea unei comenzi pe pagina această de internet, în vederea achiziționării de Produse online, în condițiile prevăzute de prezentele Termeni și Condiții.

Produs - orice bun comercializat de către TÜNVERAI TECH SRL prin intermediul paginii de internet www.mrfoc.ro , solicitat de către Cumpărător prin Comanda lansată pe pagina de internet al nostru care urmează să fie livrat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în prezentele Termeni și Condiții.

Serviciu - orice serviciu oferit de către TÜNVERAI TECH SRL prin intermediul paginii de internet www.mrfoc.ro solicitat de către Cumpărător prin Comanda, care urmează să fie prestat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.

Contract - contractul încheiat de către Cumpărător, în conformitate cu Termenii și Condițiile expres acceptate de acesta, și Vânzător.

Drepturile de proprietate intelectuală

Conținutul și elementele grafice ale paginii de internet, inclusiv dar fără a se limita la acestea, tot conținutul în format text, imaginile,elementele audio-vizuale, programe software, precum si sursele tehnice ale tuturor serviciilor și facilităților prezente și viitoare, cu excepția cazului când este menționat expres un alt proprietar, sursele paginilor dar și orice alt material, transmis sub orice formă către Utilizatori (prin vizualizare directă pe pagina de internet, prin newslettere , publicații social media etc,) aparțin titularului paginii de internet și TÜNVERAI TECH SRL reprezintă conținutul paginii de internet.

Pagina de internet www.mrfoc.ro este creată şi funcţionează pe platforma de servicii webshop soldigo.com, astfel toate elementele ale paginii de internet unde acesta este menţionat prin Termeni şi condiţii de utilizare ale soldigo.com, inclusiv dar fără a se limita la elemente design, grafică, soluţii tehnice, software etc., aparţine în mod exclusiv soldigo.com, pentru detalii vă solicităm să consultaţi https://soldigo.com/terms-and-conditions.

Conținutul paginii de internet, indiferent de zona in care se află pe site și indiferent de tip, poate fi utilizat exclusiv în scopuri personale. Orice utilizare de conținut de către terțe persoane în alte scopuri decât cel personal, se poate face numai cu acordul scris, expres și prealabil al titularului paginii de internet. Astfel este interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea, distribuţia parțială, integrală sau modificată a conținutului acestei pagini de internet sau a oricărei părți a acestuia efectuate în alte scopuri decât cel personal, fără consimțământul dat în scris de către titularul TUNVERAI TECH SRL.

Vânzătorul ia toate măsurile și depune toate eforturile posibile pentru ca informațiile publicate pe pagina de internet, inclusiv descrierea Produselor şi a Serviciilor, precum și prețurile listate, să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, erorile nu pot fi excluse în totalitate. În asemenea situații, Vânzătorul va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil.

Vă rugăm, ca Dvs., în calitate de Utilizator și / sau Cumpărător să aveți în vedere ca achiziționarea produselor prin comanda on-line înseamnă o experiență diferită de aceea de achiziționare off-line, în magazine sau alte locuri de comercializare.

Fotografiile şi imaginile de pe pagina de internet au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Produsului şi a detaliilor incluse, trebuie să citiți cu atenție descrierea corespunzătoare a Produsului.

Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca Vânzătorul să nu poată livra Comanda. De asemenea, Vânzătorul își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În asemenea situații, singura responsabilitate al Vânzătorului față de Dvs. este rambursarea integrală a sumelor plătite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare, in termen de 14 (paisprezece) zile.


Comanda produselor

Cumpărătorul va putea lansa comanda prin alegerea produsului, a cantităţii dorite și apăsarea butonului ”Adaugă în coș”.În cazul în care doreşte să finalizeze comanda în „Coşul meu” va trebui să apese butonul „Comandă”. În cazul în care dorește să beneficieze de reduceri, trebuie să introducă codul cuponului și să apese butonul ”Aplică”. În vederea lansării comenzii Cumpărătorul va furniza datele necesare pentru facturare și livrarea produsului. Cumpărătorul va alege modalitatea de plată. La finalizarea comenzii Cumpărătorul are posibilitatea de a-și verifica încă o dată coșul său de cumpărături, să scrie mesaj, observații lângă comandă, și va accepta termenii de contractare. După finalizarea comenzii, Cumpărătorul va primi un e-mail despre recepţia comenzii şi va fi contactat prin telefon de către Vânzător, pentru confirmarea comenzii.
Pentru mai multe info și să vedeți procedura: https://mrfoc.ro/cum-comand

Modalități de plată

Prețurile produselor și serviciilor afișate în cadrul paginii de internet includ T.V.A. conform legii in vigoare (19%).

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate nu conţin taxa de transport. Transportul este gratuit pentru comenzile în valoare de peste 399,99 RON.
Pentru a achita produsele comandate pe site-ul nostru, aveți la dispoziție

  • Plata ramburs, la livrare prin courierat rapid
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard):

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Dreptul de proprietate

Produsele comandate rămân în proprietatea firmei noastre (TUNVERAI TECH SRL) până în momentul achitării integrale ale acestora.

Recomandare de vârstă
TUNVERAI TECH SRL afişează pe site-ul https://mrfoc.ro/ recomandarea de vârstă pentru fiecare produs în parte, în măsura furnizării de către importatori/distribuitori a acestei informatii. Vă rugăm să respectaţi vârsta recomandată de producător, care este scrisă şi pe ambalajul produsului. TUNVERAI TECH SRL, prin site-ul https://mrfoc.ro/, acceptă comenzi numai de la persoane care au împlinit 18 ani.

Informații despre taxa de livrare și transport:
Livrarea produselor este asigurată prin curier DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A (DPD)
Livrarea produselor este asigurată în termen de 1-7 zile lucratoare. Comenzile primite in weekend sunt expediate luni.
Preţul transportului produselor este fix: 20 RON.
Nu se percepe taxa pentru rambursul baniilor.
Pentru returnare clientul plătește costuri suplimentare - mai multe info in submeniul ” Politica de returnare”.

În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, Vânzătorul își rezervă dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, Cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă odată Comanda, sau oricare dintre părţi pot renunţa la aceasta.

Vânzatorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile si / sau Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii prin email. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele.

Livrarea produselor și transmiterea riscurilor
Vânzătorul se obligă să livreze Produsele în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare în formulor ELECTRONICĂ prin email sau în ambalare, împreună cu produsul comandat.

În ziua livrării veți fi contactat de către societatea de curierat prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil pe care l-ați furnizat în timpul procesului de comandă.

Vânzătorul depune toate eforturile pentru a livra la data agreată comenzile. Livrarea Produselor și / sau prestarea Serviciilor vor avea loc la adresa indicată în acest scop de către Cumpărător în timpul procesului de comandă. Este necesar ca adresa specificată pentru livrarea Produselor și să fie pe teritoriul României.

Dvs. în calitate de Cumpărător, sunteți exclusiv responsabil trebuie să vă asigurați că livrarea se poate face la această adresă şi că sunteți disponibil la această adresă, atât la data livrării, pentru acceptarea/preluarea Produselor comandate. Aveți posibilitatea să specificați o adresă de livrare diferită de cea indicată pentru facturare.

În afara de cazul în care este agreat de Vânzător și Cumpărător diferit, Vânzătorul se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu Produsele în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează sau către reprezentantul Cumpărătorului.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produsului și va asigura transmiterea documentelor însotitoare in formular ELECTRONICĂ prin email sau în ambalare, împreună cu produsul comandat. Vânzătorul va efectua livrarea Produsului și a Serviciului de cumpărare on-line pe teritoriul României.

Acceptarea va fi făcută atunci când Produsul și Serviciul sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în Comanda. În cazul în care Cumpărătorul descoperă ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de TUNVERAI TECH SRL Cumpărătorul beneficiază de returul produselor in 14 zile calendaristice, conform prevederilor OUG 34/2014, dacă este posibil conform acestor prevederi. În acest caz se va respecta prevederile procedurii regulile noastre.

După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere, pieire sau de deteriorare.

În cazul în care Cumpărătorul observă ca Produsul nu este conform cu caracteristicile tehnice din Comandă, nu este integru, îi lipsesțe orice parte, accesoriu etc, sau orice altă neregulă, eroare, deviație etc. ne va semnala problema prin Email.

Nicio prevedere de mai sus nu afectează drepturile garantate de lege Cumpărătorului în calitate de consumator. Pentru a afla mai multe informații puteți contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor 0219551, sau societatea noastră la email de tunverai@gmail.com

În cazul în care doriți să reclamați orice fel de nemulțumire în legătură cu Produsul livrat, puteți să contactați la adresa de e-mail.

Cumpărătorul are posibilitatea să anuleze comanda efectuată până la momentul 1 ore prin telefon mobil (0746313042) sau in e-mail (tunverai@gmail.com).

Vânzătorul nu răspunde de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe Site, fără ca prin această prevedere să fie afectate drepturile consumatorilor, potrivit legii.

Utilizatorul paginii noastre de internet înțelege și este de acord ca potrivit Termenilor și Condițiilor este strict interzisă atacarea acestei pagini de internet prin intermediul unui atac de blocare a serviciului sau de blocare distribuită a serviciului.
Nerespectarea dispozițiilor din prezenta clauză va fi raportată autorităților competente în vederea aplicării sancțiunilor legale și va determina suspendarea imediată a dreptului de a utiliza pagina noastră de internet.

Vânzătorul depune toate eforturile și ia toate măsurile necesare pentru a asigura o navigare sigură pe pagina această de internet, însă nu poate garanta ca pagina de internet, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari.

Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere în niciun mod și în nicio măsură pentru conținutul, inclusiv dar fără a se limita la materialele, produsele și serviciile oferite, activitatea de promovare, publicitate și reclamă prin intermediul paginilor de internet ale terțelor părți la care trimit/ pot trimite orice link-uri plasate pe pagina de internet al Vânzătorului.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse afișate pe Site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu), cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul, in termen de 14 (paisprezece) zile.

Vânzătorul nu este responsabil pentru inadvertențe, erori sau omisiuni în cadrul informațiilor obținute de la Utilizatori. În mod expres, Utilizatorul paginii de internet este de acord să exonereze de răspundere pe Vânzător pentru orice acțiune judiciară sau extrajudiciară, care provine ca urmare a utilizării incorecte sau frauduloase al paginii de internet.

Pentru caz de forță majoră, Vânzătorul și reprezentanții săi, sunt exonerați total de răspundere. Cazurile de forță majoră includ, dar nu se limitează la, erori de funcționare ale echipamentului tehnic al Vânzătorului, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele paginii de internet, erorile de operare, greva, etc.

Reclamații către ANPC
Pentru a depune o reclamaţie la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului, vă rugăm să accesaţi http://www.anpc.gov.ro, unde puteţi afla cum se poate depune o reclamaţie, precum şi datele de contact ale autorităţilor judeţene/naţionale unde puteţi depune reclamaţiile. TUNVERAI TECH SRL nu îşi asumă responsabilitatea pentru greşelile de tipărire sau afişare, în ceea ce priveşte preţuri, descrieri, caracteristici, dimensiuni, simboluri, imagini, texte sau orice alt conţinut al site-ului https://mrfoc.ro/. TUNVERAI TECH SRL nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conţinut al site-ului este complet şi corect. În eventualitatea în care preţul produsului sau oricare caracteristici sau detalii ale acestuia, au fost greşit introduse în bazele noastre de date sau afişate greşit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, TUNVERAI TECH SRL îşi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul (telefoni csau in e-mail) în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Clientul are dreptul să renunţe la comandă dacă noile condiţii îl nemulţumesc, şi dacă respectiva comandă nu a fost livrată. TUNVERAI TECH SRL nu garantează şi nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele achiziţionate nu corespund scopului pentru care au fost achiziţionate. De asemenea, imaginile produselor afişate pe https://mrfoc.ro/ sunt numai cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferii de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, culorilor, fără o notificare prealabilă din partea producătorilor. TUNVERAI TECH SRL nu va putea fi făcută responsabilă în cazul oricăror neconcordanţe sau lipsuri în ceea ce priveşte produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse. TUNVERAI TECH SRL nu își asuma responsabilitatea şi nici nu garantează, în nici un fel, pentru funcţionarea site-ului, pentru informaţiile şi conţinutul site-ului, nici pentru materialele sau produsele de pe site.


Frauda
Încercarea modificării conţinutului site-ului ce implică afectarea serverului, este considerată tentativă de fraudă şi vă duce la începerea unei cercetări penale împotriva autorului/autorilor infracţiunii.
Pozele si videoclipurile de prezentare sunt cu caracter informativ. Produsul livrat poate avea imbunatatiri aduse (conform cerintelor majoritare ale clientilor) fata de produsul prezentat care nu afecteaza functionalitatea produsului sau forma acestuia (ex. culoarea manerelor, forma cenusarului sau materialul din care este confectionat deflectorul, dupa caz.)
Produsele pot avea o culoare diferita fata de poza de prezentare cu pana la 10% mai inchise sau deschise in functie de lotul de productie.

Legea aplicabilă și litigii
Utilizarea paginii de internet transmiterea Comenzilor și încheierea Contractelor prin intermediul paginii de internet sunt guvernate de legislația română.
Consumatorii nu pot renunța la drepturile care le sunt garantate de lege. Orice clauză contractuală prin care se renunță sau se restrâng în mod direct sau indirect drepturile prevăzute de lege în favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru aceștia.
În cazul în care problemele respective nu se pot rezolva pe cale amiabilă, soluționarea va reveni instanțelor de judecată.
Luând la cunostinţă şi acceptând aceşti Termeni şi Condiţii, clientul şi le asuma în totalitate.

Modificarea Termenii și Condițiilor
Vânzătorul are dreptul de a modifica oricând și în orice mod oricare dintre prevederile Termenilor și Condițiilor, Termenii și Condițiile în întregime, fără nicio notificare prealabilă.

Utilizatorul și / sau Cumpărătorul prin continuarea utilizării paginii de internet și / sau al Serviciului de cumpărare on-line oferit prin intermediul paginii de internet își exprimă acordul cu modificările introduse.